A little bit crazy, a little bit wild!

Igår var en härlig dag, faktiskt det var den dock är denna inte den bästa xD
Jobbade 4 timmar igår ju, barnen var helt speedade hela dagen. Sjuukt, de kanske kände på sig att det var fredag och dags för helg? Elloooor what?!
Sen på kvällen blev det förfest hos en kompis, yesyes. Häde väligt kul, sen vid elva någongång drog man upp till stan för att träffa O. Lyckades faktiskt lura med han till stället vi skulle, men vi drog före så vid ett dök han väl upp igen med en polare. När the party började dö ut så skulle vi egentligen tillbaka till min kompis på efterfest meeen ändrade planer så vi drog till stranden istället. Jag, O, hans kompis och min kompis.. de skulle bada haha.
Men jo, vi kom ut dit. Jag och O strulade (faktiskt hela natten, mycket mysigt), våra kompisar badade, strulade sen åkte min kompis hem helt plötsligt. Tog taxi and then she was gone :|  Hans kompis uppskattade ju inte det riktigt ha ha, satt och surade och klagade på att han var fast där med mig och O. Tillslut tog han också taxi, and then there was just me and O ;D
Vi strulade tills klockan blev fem, sen gick vi mot bussen för att åka hem. Han skulle jobba idag, stackaren. Vi bestämde dock att träffas på tisdag igen, får se om han kommer ihåg det då. Hoppas verkligen han gör det!

Liksom för varje gång jag brukar berätta för mina kompisar om killar jag träffar så går det bara dåligt, allt skiter sig helt enkelt. Så nu har jag ändrat lite på det, om jag håller tyst så borde det ju gå bra? Så ska testa den teorin lite.. dock har jag redan berättat det för mamma och bloggen så vet inte hur de påverkar. Hoppas de inte påverkar alls haha, lay low for a while!
Usch, smsade han innan och frågade om han fortfarande var vaken.. så att han kom till jobb iallafall. Än så länge har han inte svarat, men hoppas på svar soon.

Och sen till idag.. believe it or not jag har faktiskt liite huvudvärk. Och sen har jag skit ont i svanken, ryggen alltså. Känns som jag har världens blåmärke.. kanske gick lite för vildt till på stranden? Sen har jag också fått en bula på örat, den gör ooont.  Vettifan var jag får allt skit ifrån, men får de får jag! Jävla piss..
Dock ska jag bara vila resten av dagen, sen när syster kommer hem ska vi förhoppningsvis kolla jersey shore!

xoxo // someone somewhere in universe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0