Dålig stil!

Borde kanske ta av mig sminket nu? Verkar ju som han glömt mig, eller så ville han bara inte ändå. Skit samma, får släppa några tårar i sängen sen. Halv tio, trodde vi skulle vara med varandra nu. Men nej, jag har fel som vanligt.. jävla typiskt. Jävla idioter till killar de finns, aldrig att jag klarat göra något sådant mot någon. Faktiskt, hade haft världens samvete efteråt. Men nej, sminket får väl åka av och sen blir de väl tv eller något..
Fan hunnit kolla på typ 4 avsnitt av boy meets world + spelat kort på datan, hur länge ska man behöva vänta? "fint folk kommer sent" - men fan inte 4/5timmar efter! Det är bara fittig stil, RIKTIGT FITTIG STIL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0