Donkey!

Pappa kom in precis och frågade om det inte blev någon utgång ikväll, sa som det var.. både med O och med min tjejkompis. Så sa han:

- så du gjorde allt det för ingenting, duschade, sminkade dig, fixade håret?
jag: yes, tyvärr. Duscha jag kanske hade behövt ändå, men sminket va rätt onödigt.

sen precis innan han stängde dörren sa han någonting alla tjejer tänker:

- ja, killar går inte att lita på.


Tänkte på det, det va ju O som ringde mig. De va han som tog kontakten att träffas idag även om hans telefon inte fungerade, så varför hörde han inte av sig igen då? :S Blir bara mer förvirrad och mer irriterad ju mer jag tänker på det.. Tagit av sminket och bytat om till pyamas nu iallafall. Sitter dock med facebook öppen ifall han skulle dyka upp, men tror fan inte det. Jävla åsna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0