En diss är alltid en diss!

Nu mår jag skit igen, gör alltid saker som jag inte borde. Vill gråta men vågar inte, är rädd för att någon ska komma in och fråga varför och jag har inget bra svar på det. O kom in på facebook, skrev till honom att jag fått jobb han frågade vart och jag svarade. Sen tog det stopp, sen loggade han ut. Hur kul känns det? Känns inte alls som han är intresserad, känns som de valt min kompis istället. Men I can't blame them, de va vänner först.
Får se helt enkelt, skulle jag må bättre till nästa vecka så kanske jag fortfarande kan fråga honom. Men vi får se när den veckan kommer.

Just nu hade jag helt velat typ gå under jorden ett tag, inte blogga, ingen facebook, ingen mobil. Utan bara legat här hemma och kollat tv, gråtit ut och försökt ta tag i mitt liv. Inte för jag någonsin kommer lyckas med det, för så fort jag bestämt mig för att strunta i killar så hämnar jag på nästa fest och sen är jag fast i samma träsk igen. Mitt liv går inte så bra som jag velat att de gjorde, men jag kan bara skylla mig själv.
Vad jag önskar just nu: att O visar att han är intresserad. Kvittar om jag bara träffat han en gång, en diss är alltid en diss och dem gör ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0