Lite extra skönhetssömn!

Försov mig imorse.. Bra jobbat liksom! Skulle gått upp åtta och haft femtio minuter på mig att göra mig iordning (lugnt och skönt) men neeej, jag vaknar halv nio istället. Började nio, ni ser problemet?
Sen förskolan ligger liksom inte fem minuter härifrån utan tjuuuugo MED buss! Nu kanske ni undrar hur det kommer sig att jag hade haft femtio minuter om jag gått upp klockan åtta, då har jag bara tio minuter på mig ju? Men det va så att en av personalen på förskolan skulle hämta upp mig tio i, så kunde verkligen inte komma försent dit. Jävla skit.. In på toa kissa och sätta upp håret, klä på mig, bre två mackor och sen rusa till hållplatsen. Kom exakt en minut innan hennes bil stannade till vid vägen, TUR!

Så till imorgonbitti har jag ställt 2 klockor, en på klockan sex så jag kan snooza en timme. Och en till som ringer tio i sju, bara if jag råkar stänga av den andra. Så jag kommer upp till sju, sen har jag 1timme på mig att göra mig iordning och sånt skit. Måste sminka mig imorgon :( bullshit. Sen kör jag bilen dit själv, palla ta bussen hem..
Men med det sagt och klockorna ställda så tänker jag borsta tänderna och sen tänker jag hoppa i sängen, jaa självklart tänker jag lägga mig i den efteråt. Men ett hopp skadar väl inte? Jo, om den inte går i sönder vill säga. H HA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0