More money for me!

Har inte så mycket tankar idag, eller ja inga jag verkligen pallar skriva ner. Riktigt såå mycket påverkar de inte mig än :)
Låg och skulle försöka somna ett av barnen på dagiset idag, så när jag ligger där och kollar på hennes söta ansikte så kommer jag på mig själv att tänka: "tänk om jag skulle få barn med en svensk nörd (vet inte varför jag säger så.. kanske för att jag vill ha en utlänsk kille typ en latinamerikansk eller nått)". Så jag försöker komma på någon svensk som jag kunnat tänka mig få barn med, och just O dyker upp i huvudet då. Och jag som va så glad på något sätt, tänkte inte på något utan levde just då. Typiskt att han skulle komma upp i huvudet :(
Sen går jag ut och kollar min mobil, så hade han smsat ;o  och typ i förrigår sa han att han sääällan smsar folk. Men de gick 4sms sen dog han igen, surprisesurprise..  Men ska sluta snacka om det annars lär jag väl bli irriterad över det.

Idag så jobbade jag, yeeees I did. Och fick även komma imorgon, personen jag vikarierade för är fortfarande sjuk. Ska t.o.m jobba en halvtimme extra, det är alltid något! Moooore money I say, så den omtalande storstadsresan lär nog bli av nu ;)
Sen jo, en liten tanke. Vet inte om jag ska åka till usa eller inte, vet inte riktigt om jag vågar ge upp mitt jobb sådär nu när jag väl fått ett. Men vi får se längre fram vad jag vill då, kanske ändrar mig? :)

Ska nog kolla boy meets world nu, ändå rätt länge sedan jag såg det ha ha.

xoxo // someone somewhere in universe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0