Pessimist, får väl försöka bli det då..

Hur kan jag vara så jävla naiv hela jävla tiden? Varför tror jag att någongång kommer de gå min väg, bara jag tar de lite lugnt. Neeeej, först tvivlar jag en hel evighet sen när jag väl börjar tro på något positivt så skiter allt sig. VARFÖR? Är så jävla trött på det, riktigt jävla trött.
Har försökt att inte tänkta så jävla mycket på O för jag vet att jag faller för snabbt, så bestämde mig för att tänka lite negativt för att de kanske skulle funka bättre då. Men nej, tvi fick jag. Min kompis lär få honom, tror han gillar henne. Tror inte ens att han tänker på mig som mer än någon som snackar med honom ibland. Eller så raggar han på allt och alla. Han skrev även till en annan kompis på facebook SOM HAN INTE ENS KÄNNER :s att snart är de fest hos henne. Bara för jag råkar bjuda in honom.. Bara för min kompis berättade de för honom. Vad har hon med saken att göra?
Är sjukt lack iaf, sjukt besviken på mig själv och på honom OCH min kompis. Vill hon ha honom och han vill ha henne, varsågod.. be my guest. Men på min fest kommer ni INTE in, funderar starkt på att ta bort dem från gästlistan. Fan va jag blev besviken, this is just my luck. Men jag väntade jag mig egentligen? Ingenting går någonsin min väg, och de kommer förmodligen aldrig göra det. NAIV SOM JAG ÄR.. borde lägga ner. Kommer aldrig få en kille som jag är intresserad av.. ALDRIG. Ska bara försöka få in det i mitt huvud. FUCKFUCKFUCK.

HJÄLP MIG NÅGON?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0