riktigt dålig stil!

Måste avreagera mig lite. Jag är sjukt ledsen men samtidigt riktigt förbannad! Vet fan inte var jag ska ta vägen, bara sitter här med massa frustration inom mig men den vet inte hur den ska uttrycka sig..

Har inte snackat med D sen senast vi träffades, då när man bara drog utan att ens säga hejdå och det var för två veckor sedan!! Och under denna tiden så har jag bara tänkt positivt (om det alltså), att jag äntligen kan komma över honom, att jag inte bryr mig längre, han för göra vafan han själv vill för min kropp är han färdig med. Men så såg jag han i stan idag, och sen dess har jag inte riktigt kunnat släppa känslan jag fick när jag såg honom. Är så sjukt ledsen, varför har han inte hört av sig? Har han hittat någon ny, någon bättre? Samtidigt så förbannad, varför bryr jag mig fortfarande? bara glöm honom! Han är en idiot, absolut ingenting att ha och du har varit så duktig de senaste veckorna! Men bara ögonkontakt en gång kan förstöra så mycket.
Smsade honom sen när jag satt på bussen hem

jag: dålig stil :(
D: ?
jag: först dra utan att säga hejdå och sen inte höra av sig på två veckor?
jag: okej, tack för den!

han lär inte höra av sig mer va? Ne, det tror inte jag heller.. OCH det gör ont, även om jag önskar att det inte gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0