Rushing things :/

Jag tänker på honom hela tiden.. HELA TIDEN, det är fan sjukt. O, vill träffa honom ju. Men nu börjar jag tro att de inte alls kommer bli som jag vill. Han vill väl bara in under mina trosor och sen hooka med någon annan tjej, men jag vill mer. WHY, varför ska allt gå så snabbt i mitt liv? Jag har fan inget tålamod, dööör snart.
Och enligt mina erfarenheter, så fort jag börjar fantisera om en kille framåt i livet typ som förhållande och sådant så skiter det sig. Inse hur jävla rädd jag är nu :/
Vi bestämde ju att träffas på tisdag, men igår ville han ändra det till onsdag. Han skulle träffa snäckan, vet inte riktigt om jag vågar tro honom då han säger att det är en av hans killkompisar haha. Men de ska väl hitta på något hela natten, för han sa att han knappt kommer sova och han ville va någorlunda vaken när han träffar mig. Gulligt, eller?
Vi får se, är upptagen på onsdag :/  ska köra mamma till sjukhuset, ska hämta farmor från ålderdomshemmet som hon hjälper till på ibland, ska passa farbrors hund eftersom mamma inte kommer vara hemma och sen ska jag träffa 3 kompisar för vi ska planera vår 20års fest.. Så frågade om torsdag istället, så nu blev det ANTINGEN tisdag eller torsdag.. han visste inte riktigt.

Sen drömde jag om D inatt, tänkt på honom på sista tiden med. Han har fortfarande inte hört av sig, och jag tror faktiskt inte han lär göra det igen. Detta var väl slutet på oss, and you know what? Jag gör verkligen mitt bästa för att inte smsa honom. Han gjorde fel så varför ska jag krypa tillbaka till honom? :S Noooway I say.
De enda som irriterar mig är att han inte kan smsa och säga att de är slut/över, just tell me so I know.

Om någon timme ska man dra iväg, ska till en kompis och planera en liten resa inom Sverige vi snart ska göra. Vi får väl se hur det går, 7 tjejer ska planera. LYCKA TILL, ha ha.

xoxo // someone somewhere in universe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0