Spårlöst försvunnen..

Har man gjort sig iordning för absolut ingenting? Börjar kännas så nu :/
O ringde innan, typ vid tre skulle jag tro. Frågade om vi skulle träffas idag, och ja jag sa ju sa (A) men sen hans nummer klyddar eftersom han ska ha över det till ett abonemang så når honom inte. Han sa till mig komma in på facebook så vi kunde bestämma lite mer och här har jag suttit i snart 2 timmar. Men ingen skymt av O..
Nu är jag helt färdig med smink och hår, ska bara klä på mig typ. Men börjar undra om vi alls kommer träffas idag..?
Annars får jag väl be min kompis hämta mig så sover jag hos henne inatt, vii får se. Denna sminkningen behöver jag ju inte för att träffa henne, hon vet ju hur jag ser ut annars xD.. Vill helst träffa O, men vad ska man göra när han är spårlöst försvunnen? Yeahyeah, hör av mig sen kanske hur det blev..

xoxo // someone somewhere in universe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0