Avreaktion.. jävla typer de finns.

Livet är inte alltid så enkelt som det verkar, trust me I know! Igår va jag deprimerad över att en kille inte smsa.. vafan hur mycket kan man bry dig? Vill fan inte bry mig om sånt skit, vill vara normalNOOOORMAL. How does she do it?
Stack på möte igår, aupair möte. Vet dock inte om jag verkligen vill dit eller om det är typ något jag "drömmer" om bara men struntar i att utföra? Vi får se, kommer nog aldrig våga säga nej till min kompis. Hon vill ju så gärna dit. Men ska jag dit så måste jag anmäla mig NU, för de vill man ska anmäla sig 6månader innan man vill resa.. Blöööö!
Skulle komma till det, O svarade tillslut, eller jo jag smsade nog en gång till. Men han va riktigt seg, så precis när jag tänkte ge upp "hoppet" så började han snacka med mig på facebook istället. Men undrar om inte S berättat, för han va inte lika "gullig" som i lördags och söndags. Typiskt..

Seeen S, är helt irriterad på han vafan. Vi snackade igår och han ville ha en till avsugning, så han frågade om vi inte kunde träffas idag. Hade egentligen kunnat de, tills han sa "vi berättar de inte för någon, ***** kommer flippa ut". Ofta han bryr sig om vad hon kommer göra och inte göra? :S Han säger själv att hon borde komma över honom blablabla, varför ska han då anpassa sitt liv efter henne? OM han nu inte bryr sig om vad hon tycker helt plötsligt. Men skit samma, tappade suget totalt där. Palla vara "hemlig" igen, räcker jag gått genom det under två år med D. Fan heller, han kan runka av sig själv eller be min kompis suga av honom för då kan hon inte flippa ur ju... så jävla lack jag är på såna människor. "hon är ju trots allt en kompis", MINA KOMPISAR FLIPPAR INTE UT FÖR JAG TRÄFFAR VISSA MÄNNISKOR. Eller jo förlåt, hon gör ju..
Så jag ska sluta snacka med S totalt (han lär väl ändå inte bry sig..) och så ska jag se om O vill träffas nästa vecka, fast ska vänta med att fråga. Annars lär han tro jag är dum, fast true det är jag ju.

Annars idag, guess what? Va på anställningsintervju på burger king! Eller ja, va skit nervös innan satt hemma timmar innan och övade på vad jag skulle säga och inte fick säga. Sen när jag kom dit så blev det typ en dubbel intervju, vi satt två tjejer och restaurangschefen pratade lite med oss. Ställde inga frågor eller något sådant utan bara berättade hur jobbet va och vad vi skulle göra m.m. Lite om pengar, lite om ob-tider och mat och ja, en hel del kom ut. Sen fick vi prova kläderna och sen bad hon mig komma på min introduktionsdag den 5/9, yeeeeey jag har jobb! Iallafall provanställning i 6 månader. I'm feeling good :D

xoxo // someone somewhere in universe that just got a job

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0