Helgens händelser..

I lööördags var jag på 20års fest. En som jag gick i samma klass med 2år av min gymnasie-tid fyllde tjugo förra veckan och firade det lite smått i lördags, detta är även samma tjej som hjälpte mig med mitt nya jobb! Iallafall, vi pratar inte så jätte mycket men hon bjöd in mig och mina kompisar från skoltiden dock var det bara jag och en annan som dök upp. Dock har jag kommit på att jag borde verkligen sluta festa, det är inte bra att ha dålig självkänsla och dricka samtidigt. That I can tell you..
Jag drack mina cider, lika många som jag druckit de senaste helgerna. MEN ändå blev det för mycket :s Strulade med två killar, TVÅ styckna. Den ena va den verkligen inte meningen att jag skulle göra det med, den andra följde mig dock hem :) Han vill träffas i veckan igen, men jag är inte säker på att jag vill. Jag vill ju träffa O :( Såå, jag borde ju egentligen säga till killen från i lördags (kallar han R) att jag inte är intresserad, eller?

Sen vet jag inte om jag vågar träffa O igen.. Tänk om han såg mig på ett sätt förra helgen, sen träffas vi denna veckan så förstör jag den synen liksom? Han kanske inser att jag inte var så söt som han kommer ihåg mig, så kanske han inte vill komma när min tjugoårs fest väl sker? WHAT IF? :(  Går bananas här fan.. Vet inte vart mitt liv tar vägen.

Men tillbaka tillbaka till lördagen.. Fick även ett samtal av R idag, en av tjejerna från lördagen tyckte visst att han skämde ut sig och blablabla. Kommer fan aldrig våga träffa någon från den festen igen, skäms fan riktigt mycket.
Jag brukar dricka 4 eller 5st cider med 7.0% alcohol, men kanske ska skära ner på det. Blir väl 3st hädanefter.. sen VATTEN!

Sen igår låg jag hemma hela dagen, dock inte bara i sängen thank good. Sen på kvällen frågade min kompis om jag ville till stan med henne, eftersom det var typ sista dagen att träffa henne på ett tag. Hon flyttar på tisdag nämligen :(  Jag kom upp till stan, ställde mig vid ett staket och smsade tjejen. Fick inget svar så jag drog bort till bussen igen, DÅ fick jag smset eller ja.. 5sms. Pallade inte gå tillbaka så jag tog bussen och åkte hem igen. En kul bussfärd.. NOT.

Idag har inte heller hänt så mycket, arbetsförmedlingen innan och sen har jag bara gått omkring här hemma och gjort ingenting. Och mer lär inte hända idag.. lär skämmas i evigheter för det som hände i lördags så jag får väl syssla med det resten av veckan. Jooo, ska komma på hur jag kan "dumpa" R på ett snällt sätt och sen fundera på om jag vågar träffa O eller inte. Jag vill men vågar jag?

xoxo // someone somewhere in universe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0