around the bush.

Va i stan med kompisarna idag. O va också där.. Vi har bestämt rätt länge att vi skulle träffas idag, men så eftersom jag ska ut och festa imorgon så väntar jag med duschen till imorgonbitti. Vilket gör att mitt hår är SKITfett och riktigt äckligt så har satt upp det i en stram hästsvans som gör att mitt huvud ser helt stor och fult ut. Så va inte direkt peppad till det. SEN dessutom så när vi pratade på sms så satt han redan med två tjejkompisar + att kompisen som presenterade oss för varandra skulle också träffa honom.
Det slutade med att jag gick förbi baren som jag visste de satt på, såg honom JUST när han kramade min kompis. Men hon hann se mig innan jag hann gå förbi helt, så hörde när hon skrek men gick bara vidare. HA HA, snäll kompis jag är va? Men skit samma, drog hem efter det vafan. Sen sa han att vi kanske kan träffas imorgon istället och eftersom jag tror att jag ser bättre ut då och förhoppningsvis är lite berusad så kanske jag går med på det. Vi får se helt enkelt..

Nu ska jag sova tror jag (lycka till). Fick jobb idag mellan 9-15, men smset kom 7 imorse och jag såg det 12 HA HA. Sen fick jag ett till, så imorgon jobbar jag mellan 9-13. Rätt skönt ändå, speciellt eftersom jag behöver duscha och vila innan jag sticker till min kompis på förfest!

xoxo // someone somewhere in universe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0