Vi vet inte bättre?!

Ingen som läser min blogg längre, är den så dålig? VERKLIGEN? :( 
Men screw that, skriver den för min egen skull så varför ska jag bry mig då? I don't or I won't ha ha.

Barnen på dagiset är ju för roliga. En av mina kära kollegors familj (man + 3barn, varav 2 är pojkar) kom och hälsade på idag, den ena tjejen skriker bara hon ser en kille/man. Ja, om det inte gäller hennes pappa vill säga.. men annars är hon livrädd. Hon behöver inte ens stå i närheten av mannen, bara kolla sen storbölar hon tills någon bär upp henne. Sen en annan liten gullig tjej tyckte nog också det blev för många män på avdelningen idag, för hon blev lite rädd så fort de kom nära henne. Att två 1åringar kan vara så smarta. Kanske borde lära mig av dem och också börja gråta så fort jag ser en man som inte är min pappa?!
Man brukar ju säga att "dem vet inte bättre", men jag börjar undra om det inte är "vi som inte vet bättre" egentligen. Kan det vara så tro?

Nu ska jag dock gå och lägga liiiite mascara på överfransarna, sen ska jag ta bussen till stan och möta upp några kompisar. Gå en runda där och sen blir det musica ikväll, så ni får ha en bra fredag för min kommer förmodligen bara bli tröttsam. Känner redan att jag behöver sova -.- HUR FAN GÅR DET TILL?

xoxo // someone somewhere in universe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0